BARA GLAD :D

Älskar just nu bara mitt liv. Aldrig kännt så här, fast nackdelar finns det ju... men i helhet älskar ja bah livet ;]

Idag har det varit en vanlig dag på skolan.. och rätt "komisk/läskig"? Haha iaf på bilden. Först så hände en rätt kul grej, Andreas snubblade på en stol och flög in i Toves stol, hahah ;D
Och sen började en annan kille (nämner inget namn) slå en annan. Killen som slog killen hade tagit den killen som hade blivit slagens penna, och killen som blev slagen tog tbx pennan, och då slog den andra killen honom, sen slog den den andra killen tbx, och sen slog den andra killen han igen.
(han hade inte blirvit slagen före han tog pennan)

Haha, kan förstå att ni inte fattade, men dom slogs iaf om en penna.. ;)
Min kommentar till det är bara två enkla ord... VÄX UPP!


Va med Tove efter skolan. Och vi nördde farm ville ett tag (A) hehe.
Men sen for hon :( :]


Igår gjorde jag en liten film om Sessan <3
Den blev rätt bra :)
Men jag får den inte upp laddad på YouTube, så kan tvär inte visa den. :/



Nu ska jag bara chilla vidare ;D
Och träna läxa....!!






Harre bäst / Julia :)
& glöm inte att kommentera ;D :)




<3

Kommentarer
Postat av: TovEn

HAHAHA!! aasså sjukt kul ändåå att man kan bråka om en penna xD

Hahahah måste också göra läxa

(AA)

2009-11-18 @ 19:05:23
Postat av: ida

asså killar är omogna x) många iallafall.

uuuh... läxa :P btw, fin bild! riktigt härlig!

2009-11-18 @ 19:13:55
URL: http://idaadidas.blogg.se/
Postat av: Angelique

SV: Din galne bajs, det är ju bra! :) Du borde se Riverside, men inte början för det är bajstråkigt (A)



Ja Frida bode ju lite överallt i Umeå tiwep, och så var hon ju otroligt snäll så alla gillade henne, du skulle sett hur MÅNGA blommor det låg på kistan. Och typ alla utom jag grät på begravningen :]

2009-11-18 @ 21:08:45
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0