älsklingar<33

Vad fan skulle jag göra uten er? de t är er jag lever för.. snälla, ni är mitt liv.. lämna mig aldrig.! och kom ihåg.. jag älskar er mäst av allt i hela värden..!<33

KimWestman.. Kimstmpan, ända sedan 2år.. många fina och roliga minnen med dih bby. Jag kan inte lvea utan dig.! jag hoppas du förtår hur mkt du betyder för mig. Duär min honnyyy<33 du+jag=föralltid!! <33

EmmaKoistinen.. emmabby, jag har kännt dig så länge jag kan minnas. Det har loxom alltid varigt vi två<3 Jag hoppas du förtår hur mkt du värkligen betyder för mig älskling<3  Jag kan fan inte leva utan dig. förtår du?! Du+jag=föralltid(?)<33

Jag var bara tvungen att skriva detta.. för jag har aft det svårt nu i en vecka.., jag har förlorat en kompis, som tydligen inte var den den kompisen jag trode. osv.!!
Så jag var bara tvungen att skriva som det var.. och jag hoppas att ni tror på, att allt det jag skriver om er.. det är sant.. (some times). Men det jag har skrivit här.. det är till 110% sanningen. Jag älskar er<33

Puss o kram, harre bra // Julia<3


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om man är så dum och falsk får man ju skylla sej själv... ;)

2009-08-02 @ 18:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0