ONSDAG - Antholmen´s Yasmin

Nu äntligen har vi hämtat Yasmin :D
Hon e den sötaste och goaste lilla valp jag någonsin sett !!
Rikigt värd att se kan jag säga !

Bilderna jag ska visa är bara mobl bilder
Men system bilder kmr nog imorgon!

Nu försöker hon kolla sig runt o så. Men hon har Maja hack i häl som inte fattar att hon inte kan "kom" än. Haha. gulligt säger jag bara! Hon är verkligen den sötaste .

idag på skolan hände inte såå värst mke. Va på 4 lektioner, sen stack jag te Ske-å.

Sitter nu och lyssnar på musik och chattar.

Infarten till Antholmen´s kennel :)




De valpar som va kvar !

Busar med mormor, Skorre´s Kassandra

Älskling !<3




Bättre bilder får ni imorgon !

Ha de bäst, för de har jag / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0