MY LOVE

Dagen har varit jobb-ig ;)
Först, blev man veckt flera ggr, innan jag klev upp halv 10. Vi drog te Terminalen senare, och städade, spolade av infarten. Och jag fick fara runt med skurmaskinen XD
Ah..
När jag kom hem, vid 5. Så gick jag dirre och började STÄDA hos kaninerna. Nu är allt skrot borta, och det är krattat och fint :)
Mimmi och ungarnas bur e rensad, och Lillebror har fått flytta in i sin nya bur. FICK DEN IGÅR!
Tycker lite synd om honom.. Men e man e buse så är man :]
Men jag har lovat honom att han ska få gå ut och springa varje dag :)
LILLENS BUR


han e såå söt!
Ska försöka ta med ngn och hjälpa mig ta fler kort på pluttarna ngn dag :D
Nu ska jag tagga utställning imorgon, och käka godis.
SHAAAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0