5 AV 5 !!

Nu är alla kaniner i säkert förvar :D
Jag och Tove är bäst, nu vet ni.
Tur att den lillen smet (och jag såg de) annars hade det inte gått ..
Den smet ut genom ett hål i stängslet. Jag sprang med Lillebror under armen. (vi var vid Mimmi och ungarna). Jag såg den. Gav Lillebror te Tove.
Försökte få fast den. Den stack. Jag sprang in i buren. Ställde mig så att den inte skulle kunna komma in igen. Skicka Tove ut i skogen. Vi bytte sen plats. Jag gick och letade i skogen. Den sprang te kanin huset. In i stora buren (inhängdad), gömnde sig vid nå plankor, jag tog fast den. TAPPADE den... (den hoppade). Den sprang ut igen, och in i kaninhuset, där jag sedan fick fast den..
SÅ HIMLA ROLIGT DE VA!!
Stackarna, jag (och Tove) tänke inte alls, när vi skrek åt varandra vart den va osv.. Så den blev lite rädd dock :]]
Men men, den är hos syskonen och mamma nu så (yy'
Alla de små sötnosarna har blivit tamare. Speciellt Lillebror kopian, som är socialast ;) Och den svarta e TJOCKIS!!
Tack och lov att man fick fast den iaf :D TACK TOVE FÖR HJÄLPEN!!


Tog en del bilder !
Så här ser den 5te ungen ut:


Tror att det är en hane (:

Och så tog jag och Tove en del bilder före de roliga..




Pappa kanin vill också komma in..

PUSS på mamma och pappa

KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Clara

Jättesöta ungar! gu va roligt att ha kaniner, skulle gärna vilja ha men jag vet att husdjur inte är min grej när det gäller att ta sig tid... :)

2011-05-05 @ 21:42:50
URL: http://claramec.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0