PRAO VECKA

I veckan har jag prao (som alla andra 8or på Haga). Så det blir nog inte så mycket att blogga om eller så.
Är iaf hos pappa (Linkans Åkeri), och idag och igår rensade vi ut en massa grejer (gamla möbler hyllor och skrot) och slängde de (blev 3 konteinrar) på gamla bup. BLEEEE...

Har iaf träningsvärk i armarna pgr av att jag lyft mycket och slängt i konteinern. Igår hade jag sjuuuukt ont i ryggen (yy'

Kanske lägger in bilder om jag tar några sedan eller så. Bloggar iaf när jag har tid och har ngt att säga :D


Chaaao.




SVAR PÅ TAL!
Frida om BILDBOMB:
Fin hunden, hur gammal är den? Den såg inte så gammal ut:)

Svar: Jaa finns är hon! Hon är 1år och 1månad bara :)
(född 9 februari 2010)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0