GÖTEBORG - MAIDEN

Tåg, maiden, liseberg,shopping,tåg.
Tåg va inte kul, kunde inte sova.. Bara sovit typ 6-7h inatt.. :(
Köpte en massa kläder, och smycken,
Maiden konserten va den bästa upplevelsen i hela mitt liv. Kommer helt seriöst inte att glömma den.
Och, allt lixom bara försvann.. Allt var så förbannat bra, och jag mådde, helt seriöst nu, SJUUUKT JÄVLA BRA!!
På tåget påväg till Göte, så satt jag och halv sov, och då "drömde" jag om att jag sjöng med till The number of the beast, och gissa, det hände! :DD
Jag filmade, ska lägga ut dom på yt, och sedan på bloggen, men det blir inte nu :)
Tha "playlist" of tha konsert!
(låtarna är i ordning)
Typ såhär ser tröjan ut som jag köpte där, men på baksidan på min står det alla ställen dom turnerade på, och så står det inte exakt sådär på baksidan som det gör på bilden ^^

Kommentarer
Postat av: MaLiN

jätte bra blogg! du fotar jättebra! :D

2011-07-04 @ 20:18:30
URL: http://lindmark.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0