"info"

Ja, nu har jag fått lite tips på vad jag kan skriva om :D


Dagens outfit.. Känns liiiiite drygt. Men kan iaf försöka mig på det.
Sedan uppdaterar jag väl lite om jag har ngt att ta upp om nått. Som ett förslag om jag hittat nå ny bra musik eller så.
Vill gärna ha fler förslag om vad jag kan blogga om. När jag har hittat tillräckligt med kul jag kan skriva om så sätter jag igång ! (yy'

Tänkte lägga in ett YT klipp på min favorit låt. MEN.. Det funkade inte alls.
Så det får bli ngn annan gång eller nått.

Tråkigt inlägg. Men så får det bli.


Nya headern?
Eller kom mer förslag på förbättrningar .

 

 

KOM MED FLER FÖRSLAG :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ha frågestund;D

2011-01-26 @ 21:09:17
Postat av: Ida [Foto&vardag]

Svar: Tack så mycket :) Jag hade manuell fokusering då jag fotade.



Detsamma!

2011-01-26 @ 21:23:52
URL: http://idaekman.blogg.se/
Postat av: fanny

men du kan lägga in fler bilder:)

2011-01-29 @ 10:15:00
URL: http://fantaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0