PRESENTERNA OCH DAGEN

Mamma och pappa !
Lamp skärmar:
- 2 lila och en grön kudde.
- 1000 kr på kontot.
- Trådlös datamus.
- Lila matta.
Sofie!
- vägg klocka.
Tove!
- En lapp där det stod : JAG BJUDER DIG PÅ BIO ! (och lite annat flumm)
Kim!
- Halsband.
Inger, Anders, Emil, Joel!
- 200 kr.
Mormor och Morfar!
- En kudde.
- Guld ram.
- Säng kläder.
- 500 kr.
Åsa Roger och Clara!
- 3st ramar (L)
- Spray lack (för att få lite färg på det tråkiga ramarna)
- Filt (tyyp ungefär).
- Tabletter (som jag ska he egna bilder i).
Är fett nöjd !
Tack så sjukt mke för den bästa dagen i mitt liv !
tacktacktack.

Och idag har , jag, Tovä, Elsa och Josse varit på Café Göterborg och fikat ! SJUKT nice. Måste göras om girls.
Min beställning ! Kladd kaka och Jordgubb/Vanilj milkshake.


Tovä och Elsas beställning. Krossad kladd kaka (med typ glass(?) och choklad sås)

Toväs beställning. Kaffe latte
(tog ingen bild på de Josse beställde, men det va ngn kaka och så fick hon samma glass som jag till )

VI IGÅR !!
Ursäktar för de kassa mobilbilderna.

Bloggar mer när jag har ngt att skriva om :D

Ha det bäst.
/ J

Kommentarer
Postat av: Rebecka Carlsson

Men vad fick du av Pontus?;o



Och du får min snart :D ialf , när jag träffarej<3

2011-01-15 @ 10:29:35
URL: http://rebeckasallycarlsson.blogg.se/
Postat av: Angelique

Jag har verkligen dåligt samvete för jag glömde bort din födelsedag!;// ;o Så grattis igen i efterskott! <3

Och ja lovarej att du ska oxå få en av dig nästa gån jag är med dig!

2011-01-15 @ 10:39:12
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0