ONSDAG

Skrev inget igår pgr av att jag va med Tove hela dagen och va på stan :)
Fick med mig hem:
- En militär grön huv tröja från CARLSINGS
- Lime grön mössa från CARLINGS (hade inget annat att handla upp pengarna där för..)
- En tröja från H&M
Sedan såg vi film på TVn och chillade med Julmust och choklad ;D
Idag har vi inte gjort ngt. Vi är hos henne och chillar runt. Käkade as goo middag, lite udda, men as goo !!
Visar inte så jätte många bilder alls från igår när jag och Tovä fotade några av mina smycken (och hennes ring). men ska försöka fixa Photoshop på den här datorn :) Men det här va dom jag blev kärast i !


Jag idag
Den tröjan jag har innanför tjocktröjan, är den jag köpte igår!

Ha det bäst nu alla läsare,
/J


Sött face på Tovää

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv, klart den gör! hahah :D

2011-01-06 @ 00:03:53
Postat av: rebecca

Hej fina bilder och fin blogg! :)

2011-01-06 @ 10:48:06
URL: http://mittislandshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0