1 FEBRUARI

Efter skolan idag, gick jag direkt till kaninerna. Och hittade Lillebror utanför..
Han hade gnagat sig igenom, eller nått, det här nätet:
(ungefär där jag markerat)

Och när jag fått tag i han, såg han ut så här runt nosen..

Det är sår ungefär där jag har markerat.

Han vill verkligen UT ! Men vill inte riskera att han rymmer eller.. Ah, blir uppäten, där ute, så han får va inne..
Ska iaf köpa nå leksak åt han så han har ngt att göra (:
Snart bär det ut och jogga med Josse & Elsa (yyy'



Antholmens Kennel !
Hitta as snygga byxor och tröja när jag leta efter de här också.
De gamla kan faktiskt va snyggt ännu ;)
(visar bild på det sen)

/ J

Kommentarer
Postat av: sofie

men vilken buse han är,ett tips är att skaffa minknät,som är superstarkt.Eller försöka bygga lite säkrare,se till satt såren inte blir infekterade,det är inte kul :/ Lycka till!

2011-02-01 @ 19:11:48
URL: http://sofieskaniner.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0