TORSDAG - TAGGA HELGEN !

Skrev inte igår pgr av..

  • Var ute och red Jago med Venla. Han va super fin ponnyplutten :)
  • Var och red Tayra med Venla och Ostara. Super fina ponnyyyy ;*
  • Duschade och sooov !
Inte så himla mke dock. Men de tog hela dagen .. :)
De är verkligen kul att rida.. Herre gu, vill fan själv ha en häst nu..
Fast de får jag inte ;(


idag på skolan har de inte hänt så mke. De gick sjukt sanbbt den här dagen !
Och imorgon hoppas jag att de också går snabbt. För sen ska jag bara hem, städa lite, sen kommer bästa Rebecka ! Saknar bruden GRYMT ! ;*

Och igår kom ju syster hem :D
Naa, vad jag har saknat henne. Välkommen hem !
Fick en tröja av henne också.. :] Hih.

Nu ikv händer de inte så mke..
Ska käka våfflor till middag ! Super gött.
Sen kanske jag ska träna lite med Nöten och så.


Ha en grym kväll alla ! :D
(skriver nog mer sen)
/J


Sommaren... vart dog du vägen ? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0