TISDAG - älska & sakna..

Snart brister jag ..
Klara inte av de här..
Varför måste livet vara så orättvist ?!

Kom tillbaka alla saknade djur och människor.. De finns folk som behöver er. !



Idag har jag inte gjort så mke egentligen..
Hade fridrott idag på gympan.
Så himla jobbigt..
Gjorde bara 60m typ 1 gång, och sen 2 ggn pallade jag iinge mer och typ stannade efter halva (A)
Sen hade jag längd hopp. Då va jag helt slut i benen.. (har super dålig kondis och mina knän pallar inget).
Så de gick inge bra då..
Hoppade en gång rätt långt (NOT). Sen andra ggn så gick de inte alls.. Jag hoppade inte, utan jag bah tvär nita ner i gropen x]
Jag blev BARA sur.
Så inget mer me de.. ^^

Sen när jag kom hem käkade jag kladdkaka och va med Venla.
Hon tog kort på mig och Yassa lite.
Med hennes kamera dock, fast de blir bättre ljus på den ;D

Några bilder från idag:

För det första är min hund ett busfrö x1000 !


(vet att de inte ser bra ut ) (aa)

För de andra.. Hon är värdens finaste !







Vi är så fina.

Alla bilderna är tagna av Venla P :)


Ha en härlig kväll alla.
Så skriver jag mer imorn ;d
/J

Kommentarer
Postat av: tovää

Gööllit:]]<3

2010-09-14 @ 20:11:31
Postat av: Anonym

Jäklar vad hon växer!;o<3

2010-09-15 @ 17:25:15
Postat av: aamandii

Var jag som skrev det:] glömde mitt namn<3

2010-09-15 @ 17:25:50
URL: http://sweetlifestyle.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vilka fina och söta bilder på er:)<3



2010-09-25 @ 19:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0