ONSDAG - veckan snart slut !

Jaa, snart är de helg, igen !
Veckan har gått himla fort.
Och de är både bra och dålig.
För vet nästan inte vad jag ska göra i helgen..
Blir väl Kåge med Venla på hopptävling :)


Skolan idag har varit regnig..
Och inte värst jobbig ^^
Har en engelska läxa till imorn, som jag måste träna på..
Kan den typ inte alls (A) hehe.
Och sen spanska till Fredag..

va med Tove en liten stund efter skolan.
Vi fikade och satt och snacka vid matbordet ^^


Och en SUPER bra grej som hänt idag är att..,
När farsan kom hem gick han raka vägen in mi mitt rum och GAV MIG MIN TELE :D
ÄNTLIGEN en ny.. Så jävla glad.
Good bye gammla skit mobiler ! <3

hah, iaf.
Händer nog inte nå mer ikv.
Tar hand om Maja (som sover) och ska snart ut med Yassa (om de kan sluta regna..).

Ha en bra kväll alla muppar ;d
/J


Kommentarer
Postat av: aamandii;*

Sv, Hon e söt.

Och du me:]<3

2010-09-16 @ 15:43:21
URL: http://sweetlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0