ONSDAG - sent inlägg..

Blir bara sena inlägg nu..
Har annat att göra på dagarna !

Idag har jag varit med Venla och ridit Tyara igen.
Sen fick jag pröva hennes fodervärds häst !
SUPER söt :D
Älskar han. Han e så där stor.. Nästan som en nordsvensk ;]

Sen nu ikv så har jag och Venla varit och hoppat med Yassa !
Duktiga hund. Men de hände en grej.. Så hon blev lite rädd för hindret ett tag .
Men hon hoppar !! De kan jag lova.

Idag på skolan så hade vi Idrott .. , vi spelade softboll..!
Faktiskt rätt kul ;d

Och så har jag kollat på när venla red Ostara !
Fan va jag frös.. :]







Bilderna är både tagna av mig & Venla !

Knaaaaaaasiga vovve ;]








Saknar sommaren så jävla mke..
Längtar redan till nästa !
Men de känns lite kasst att man har en lång och troligtvis KALL vinter framför sig..

Sommaren 2010 - BÄSTA <3


Ha de bra alla läsare :) / J

Kommentarer
Postat av: tovää

yasssaa e guulll:]<3

2010-09-01 @ 21:17:34
Postat av: Rebecka Carlsson

Sv: hahh, det har jag vell aldrig sagt? (A)

Jag sa att jag inte rider där?:]

Eller så måste jag inte ha uppfattat din fråga ;) som jag trodde. Alltså missförstog , som det heter (A)



Btw. shiit vad högt hon hoppa, och sjuukt fina bilder gmn ;*<33

2010-09-01 @ 21:27:10
URL: http://rebeckasallycarlsson.blogg.se/
Postat av: emmiis

hoppa inte för mke bara med yassa asså :* inte bra för höfterna :)

puss miss ya

2010-09-02 @ 14:33:51
URL: http://emmakoistinen.blogg.se/
Postat av: Rebecka Carlsson

Sv : haha, men förlååt då :]



Men jag tkr bilderna vart fina, men visst :] måste hålla med att det var suddiga bilder när Yassa hoppa.

Men det brukar juh bli så ibland (AA)<33

2010-09-02 @ 18:55:54
URL: http://rebeckasallycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0