ONSDAG - dåliigt av mig..

att inte uppdatera varge dag..
Inte bra Julia.


Men just nu sitter jag iaf med Tove och chillar.
Vi va på stan efter skolan, och jag köpte bara två linnen och vax på H&M.
Sen köpte jag B&J , för att Tove köpte glass före.. Inte snällt ;(
Köpte till och med en STOR med KAKDEG..
Tjock, i know.

Igår såg vi iaf på House och käkade poppcorn.
ÄLSKA den serien ;]]


Iaf..
Idag på gympan hade vi "pulsklocka".
Vi skulle ut och jogga och medans kolla pulsen x]
Jag gick med Josse för att jag hade ont i knäna..
Och de andra sprang ifrån ;o
Men he gick bra (yy)
Sen så fick vi veta att vi skulle ha biologi prov.. Super..
Så vi har läxa på de .

Efter lunchen så hade vi typ 30 mins matte, sen drog vi till Sagateatern och såg "Pump The Jam".
De va inte de bästa jag sett.. Men coolt vare ;dd



Super Nöten (L)


Jag och Tove igår..

Me today.

<3


Ha en as bra dag nu alla glada ;d
/J



saknaaaar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0