MÅNDAG - ny header.

Ny header !
Vad tyx?!

Skolan idag va väl inte jätte farlig..
Men en sak som jag inte kommer ihåg..
Är vad vi har för läxor (A)

Typ,
SO
Spanska
Svenska.. (?)

Har fakitkst ingen aning (A)
Men känns iaf bra inför provet i fysik på onsdag.
Behöver bara gå igenom de en gång till.


Idag ska jag nog inte göra så mke.
Hade tänkt ta hand om mina kaniner ;d
Typ borsta, klippa klorna osv.
Kanske ta lite bilder också !

Och så ska man ju till stallet :)
Hoppas Jago boii är på G idag ;d


Ska lägga in lite bilder ikv på Alfons som jag tog ikv.
kan inte nu eftersom att jag inte har  bilderna på datorn, och så sitter jag på bron i de härliga vädret (dock i skuggan men )


Ha en bra kväll, så skirver jag senare :)

/ J


Systrarna
Lindqvist
!

Kommentarer
Postat av: muppeeN din<3

klart as nice header :O<3

2010-09-06 @ 17:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0