LÖRDAG - staaaaan

Svar på tal ! (visst säger man så? ^^ )

Anonym om ONSDAG (2) - Hoppning med Nöten.:
Hur många kaniner har du? :]
Tacksam för svar!


Svar:
Jag själv har bara en kanin.
Men delar en till med min kompis och syrran, som har bara varit syrrans förut.
Och sen har jag haft 2 andra kaniner.

Vill gärna att man skirver sitt namn när man kommenterar thx :)




Gårdagen va gaaaalen :D

Va med Tove Elsa och Josse på kvällen.
Först satt vi bara inne på mitt rum och hade tråk..
Men sen fick jag den galna idén att vi skulle sjunga Lips..
Och då gjorde vi de.
Först sjöng Elsa och Tove. Men sen skulle Tove hem ;(

Syrran och Elsa körde lite.
Och sen sjöng jag ;}

Efter ett tag fick Josse betämma låtarna..
HAHA.
De finns BARA gammla och konstiga låtar typ.
Och hon tog dom som man typ aldrig hört..
Så vi skrek, och typ sjöng opera (A)
Jag säger bara de, Morsan och Farsan stängde in sig i sitt sovrum och såg tv x]
Och syrran hörde oss gått och väl upp..
Mke fint sjöng vi,
Hahah.
Sen vid halv 11 stack vi ut med Yassa sen stack dom hem :)

BARA härligt kväll ;d



Idag,
så har jag och Toffla varit på stan med Rebecka, Angelique och en tjej som hette Ida.
Jag köpte skor, en tröja och BH ;d
Vi hade de as kul och de görs också om ngn gång !

BILDER !








Elsa både sjöng och dansade.. :]
Gulligt ^^




Och Elsa blev kär i Alfons.. Hahah !



Tröjan jag köpte.


De va allt ;d
Nu sitter man bara och väntar på att Tove ska komma någon gång.
Ha de bäst ;D
/J

Kommentarer
Postat av: Angelique

Fin header ;d<3



Hahaa härlig kväll det såg ut att vara! :))



Var kul å träff deeh idag! ;d<33

2010-09-25 @ 23:30:55
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Anonym

GAhh snyyygga bilderr :o

spec "hångel-bilden"

2010-09-26 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0