FREDAG.

Dagen har inte varit bra ..
Jag har bara varit less och allmänt tråkig.
Och jag har märk rätt tydligt på mina kära vänner att dom inte tyckt de..

Men men.
Nu är de helg, och då ska man inte va butt ;d
De är bara de att jag inte vet vad jag ska göra i helgen..
Finns typ inget att göra här i Hissjö, och så har alla andra friend nått att göra. Så finns nog ingen att vara med.
De löser sig  as bra hure än blir ;d


Igår va jag med Tovä i Lillan.
Vi gjorde inte så mke. Men vi pratade om rätt bra saker (yy)
Kändes bra att lösa mina psykiska problems ;]
Låter inte bra, men vi kom fram till mke.. Haha.

Nu sitter man bara och chillar.
Har köpt Burn och lite godis snören och annat godis till ikv ;d
SUPÄÄR !



Ha de bah bra nu alla.
/ J



Kärlek till 1000 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0