TORSDAG - HÄRLIGTTTT väder.

Som rubriken lyder, HÄRLIGT VÄDER :D

Sol, blå himmel och små kallt.. Super mysigt tycker jag..

De är de enda jag gillar med hösten.. Haha.

 

Idag slutade vi efter lunch. 11.20 fick vi gå på lunch, och då stack jag Tove Josse & Elsa till buss stationen ;d

Fick dock vänta en timma på bussen.. Mindre roligt men.

 

När jag kom hem tog jag några rester och käkade upp.

Gick ut och pysslade med Mimmi lite, och tog kort.

Sen tog jag ut Yassa på en promenad runt Hissjö skolan (typ).

Sedan tog jag lite foton på henne.

Och när jag sen kom in igen så kom Toffla hem, och då hjälpe hon mig att ta ut Alfons med sele.. Så han inte springer iväg.. Hihi.

Tog då kort på honom (:

När morsan kommer hem sedan ska vi hämta mina glasögon ! (yy'

 

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA HON SER GRYM UT !

Många fler bilder finns att visa ;D


Ha de bääst

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0