TISDAG

Läxor , läxor och läxor..

Har de lite tjockt med läxor just nu..

De suger. Lite fritid måste man väl få? ;o

 

Iaf,

så idag på skolan har de inte hänt nått alls..

Hade lite eget på gympan. Och jag, Tove, Elsa & Josse drog ut och körde beach volleyboll ;D

De va rå kul. Men jag blev super trött i slutet (sova trött). Och när jag typ tvär blundade , så tog Tove upp bollen och skulle passa mig (?) och så fick jag bollen rakt i huvet.. Tack Tove, du är så snäll ! Haha.

Kanske inte så smart av mig att typ halv sova (aa'

 

På hålet idag så drog jag och tjejerna + Amanda på Frasses. Eller Jag , Amanda & Tove käkade först på skolan (smart..) och sen drog vi på Frasses där Josse & Elsa va.

 

Nu sitter jag och gör bort lite läxor..

har lite press nu när de är betyg osv.. Haha.

 

Ha de bäst nu

/J

 

<3


Kommentarer
Postat av: tovää

inte för å klaga... men :O

duuuu skrev int att de va min bild!:O<3

2010-10-05 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0