TISDAG

Inget speciellt på skolan idag.

På gympan höll vi på med nå styrke grej.. BORING.

 

Efter skolan hängde jag med Elsa och Tove med hem till Elsa. Vi käkade tårtaaaa.. :]

Ngn polly tårta, morotstårta, och prinsesstårta :D MUMMA!

Elsa fyllde år igår, och dom ville inte ha dom kvar nå mer.. hehe.

Sen stack vi över till Josse och va där ett taag.

 

Sitter nu och lyssnar på musik och typ käkar..

 

Igår kväll tog jag med mig kameran och stor blixten och fotade i mörkret,,

Inga speciella bilder, men ÄLSKAR ljuset på dom !

Blixten jag använder :)

Hade tänkt sälja den.. Men nu känns de inte som att jag vill längre,

när jag kommer att behöva den nu när de är mörkt ute!


HA EN BRA KVÄLL

/J


Kommentarer
Postat av: tovää

SNygga höst bilder:D<3

2010-10-20 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0