SÖNDAG - supäär!

varit en super helg !

Fredags så hände inte så mke..

Vi kom till Rebecka typ vid halv 9 :)

Sen såg vi en film. Och la oss sen. Haha.

 

Igår så gjorde vi knappt ngt heller.

Rebecka spelade nått random häst spel på ps (A)

Och så spelade vi ett bräd spel som hette 20 frågor.

Jag sög på de.. Och Rebecka vann alla ggr förutom en, där hon va snäll mot mig..

 

Men iaf,

så idag har de då varit tävling i Sikeå.

Rebecka skulle tävla. Men hästen hon skulle tävla FICK DAMP.

Och va helt cp? ;s

Tur att hon inte tävlade säger jag bara..

 

Tog knappt några bilder.

Rebecka tog kameran efter hon strykit sig .. :]

Träffade Amanda Pettersson där me !

Första gången typ "på riktigt".

trvligttrevligt.

 

Som sagt, tog inga bilder nästan.

Bara lite på Amanda.

 

Älskar bilden!

Amanda är super söt ;]

 

Rebecka tog ett till hål i mitt öra också ! :D

(DÅLIG bild, mobil)

Syrran skulle byta från nålen till örhänget.. Haha, hon va för feg för att trycka, så de GJORDE ONT ! x]


Farsan kom och hämtade mig i Robban.
Lyxigt :] tack <3

Andra bilder !





man har ett kul liv medans farsan tvättar bilen.. haha.

tog typ MÅNGA bilder !


Ett år sedan idag jag fick träffa dig första ggn..

Enda sedan dess har de varit du och jag.

Tro och hoppas, så kommer dina drömmar att slå in. <3


HA EN BÄST KVÄLL :D

ps. jackan har kommit också!

/J


Kommentarer
Postat av: tovääääää

Verkaa som du fick as nice helg:)<3

2010-10-10 @ 20:04:43
Postat av: Amanda Pettersson! <3

SV: jaa :D



Duuu är sööötast!!!!! :D

Tack så hämskt mkt för bilderna!!! :D

Du är så jävla duktig på att ta kort!!!! :D :D :D <333

Det var sjuuuukt skoj att träffa dig med för första gången mer riktigt :D <33333

kram!!<333

2010-10-11 @ 06:45:37
URL: http://silverhurley.blogg.se/
Postat av: Rebecka Carlsson;D

HAHHAHA , men du mindre het bild på mig .. ;)

Puss på deejj!!;;*<3

2010-10-13 @ 15:10:56
URL: http://rebeckasallycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0