MÅNDAG

Skoldatorer nu..

Fett nice kanske man kan säga ;d

 

varit på ÖSTMAN OPTIK, idag.

Skrev fel i förra inlägget.. Fel av mig.

Haha.

Men iaf så har jag kollat ögonen nu och glasögonen kommer högst om en vecka :) (yy)

 

Tove följde med hem. Vi hann inte göra nått typ..

Jag va lite dryg, så hon blev typ sur.. Haha.

Förlåt :]

 

iaf nice med datorer nu på skolan.

Fast jag lovar att de inte kommer vara lika kul sen om några veckor..

Men de är nice att ex, sitta i biblan med några kompisar och bara chilla.. :)

 

Ha en bra kväll !

/ J

 

saknar dej alldeles för mke älskling..

Kom tillbaka till mig..

Jag vet att de inte är meningen, men de är de jag vill iaf..

Jag HOPPAS att vi träffas igen någon gång.

3år med lycka , nu bara borta..

"1+1 är inte alltid 2".. <3

 


Kommentarer
Postat av: magda,

sv: nä fyfan!:)<3

2010-10-14 @ 20:01:20
URL: http://taherii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0