LÖRDAG - Utställning på VRK

Blev väckt 20 i 8 av morsan..

20 min på sig att kliva upp och göra sig i ordning (yy'

Sen va de bara att bege sig till Vindeln ;d

 

Vi va först ut av typ alla..

Morsan och jag va nervösa :]

Yassa gillar inte karlar .. Och de va en som domare.

Allt gick som bra. Han fick känna på henne och så.

Vi fick TOPPEN kritik också :D (y'

Vi fick inget HP (att man går vidare) pgr av att hon va för rädd..

Hon va lite "trång" på bakbenen också, men de hade tydligen hennes farsa också varit som ung (;

De gick super iaf, och kom hem med en etta .. (pgr av att vi va den enda Leonberger valpen) Haha.

 

Igår såg jag och Angelique The blair witch prodject. Så fjaskig som jag är blev as rädd för den.. Även fast de va den 3dje ggn jag såg den .. :] hehe.

Vi fick och la hos vid halv 1 och somnade typ vid halv 2? (A)

 

BILDER !!

Vi tog en del bilder på hästarna också ;] Haha.

de blev INTE bra bilder i ridhuset !

 

(L)

 

HA DE BÄST

/ J :)


Kommentarer
Postat av: emma

det är cias häst, alltså min tränare :)

2010-10-16 @ 18:38:13
URL: http://emmakoistinen.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: såg dig också:) vi såg sebbe:)

2010-10-17 @ 20:40:02
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0