SÖNDAG

Söndagar..
Fyfan för dom ;o
Hällre måndag än söndag tkr jag ..
På söndagar finns de ju inget att göra.. AS tråk ^^

Iaf,
så äre ju fars dag idag!
Jag sov till halv 1, så va inte med och gratta farsan. Men han fick iaf sockar och en perfym som lucktar AS GOTT.
Har ni uppvaktat eran far idag ? :)

Sedan har jag inte gjort ett piss idag (heller).
Va nyss ute och gav Mimmi mat.
Jag är sjuukt trött. Va uppe till typ halv 2 inatt och såg paradise hotell. Jag vet, de suger. Men de är rätt komiskt ibland x]

Sitter nu och lyssnar på musik och försöker hålla ögonen öppna..

Jag idag !

Några bilder jag tog i torsdag :)





Ha de bääst!

/ J

Kommentarer
Postat av: toväää

JAG GAV HAN EN SKUMTOMTE :D

fast han tog int emot den så ja åt upp den:]<3

2010-11-14 @ 19:06:16
URL: http://muppentove.blogg.se/
Postat av: Soffa<33

DU MÅSTE HJÄLPA MEJ MED HEADERN!!! ;]

2010-11-14 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0