FREDAG

De är väl bäst att jag uppdaterar lite?
Fredag idag. Igår va jag med Tove hela kvällen, till 12. Vi såg en massa filmer, "säg att du älskar mig" "The blair witch prodject" " click " & "Step brothers" 5 sjukt bra bilder, som jag rekomedrar :D

Idag sov jag till kanske halv 1, när mamma bankade på min dörr och sa att jag va tvungen att stiga upp.., men låg och drog mig till 1 ^^

Idag hade jag inte tänkt göra så mke, gå ut och ta lite soliga och fina kort kanske. Vi får se.
Och så har jag fått mitt första" jobb". Jag ska ta kort på syrrans kompis och hennes syrra och jag skulle få betalt! Jag vet inte hur mke än, men de kommer bli rikigt kul!


Tänkte visa lite våriga och sköna bilder jag tog i onsdags !















De va allt !!
Ha en fortsatt solig och härlig fredag :) / J

GLöm ite att kommentera bilderna;]

Kommentarer
Postat av: Venla

Gud vad fina kort du tar, dom är helt sjuka! Vill vaa med dig någon dag, hoppa med brossorna kanske ;D Men ha det bar!! <33

2010-05-17 @ 17:57:39
URL: http://tyaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0