TISDAG

SKA bli bättre på¨att uppdatera jag lovar !
Men de är mke med skolan osv nu , men ska föröska.
Jag ser att statistiken är rätt hög, kanske inte rekord, men ändå. Så de är ju iaf några som kollar in ! ^^

Nästa vecka på tisdag så börjar skolans "tema vecka". Jag och några andra tjejer i klassen har valt temat "foto". De ska bli sjukt kul och spännande. När man både är sjukt intresserad och har system kamera, och så får man hålla på med de på skoltid, och inte bara på fridtiden! Sjukt kul. Men nackdelan är att lärarna vi ska ha under veckan, inte kan så mke om just kameran och foto. Fast kan nog få hjälp av andra ^^

Igår va jag på en prommis med Yasmin. Vi gick och kollade på fotbolls träningen, och träffade också Jago & Kim .
Tog självklart med mig kameran!

Hästar, de är roliga filurer de. Men kanske lite skrämmande är dom alltid :]

Vägen hem!



Kommentarer
Postat av: ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

sv: tack :D <3

2010-05-25 @ 19:00:47
URL: http://elinmattssons.blogg.se/
Postat av: Amanda:]<3

SJukt fina bilder, och ja, asså serri dom tror fan att dom är bra fotolärare haha dom kan ta sig! X)<3

2010-05-25 @ 19:30:03
URL: http://maandaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0