SÖNDAG - bilder

Söndag, skola imorgon. Kan de inte bara bli sommarlov? ;o
Ikv ska jag iaf på fotbolls match. Ska bli kul att se hur tjejerna spöar de andra!

Åh, jag vill rida Kex igen! Hoon va så underbar, och super rolig att rida, så de va inte sant . Haha. Synd att hon inte är igång. Men de är hon ju snart så. Och mer synd är ju att hon snart far hem.. Så kanske inte hinner rida henne mer?!
Va på kulturnatta igår, sjukt flumm kväll, eller hur tjejer? Måste göras om !

Lite bilder på Kexi och mig.
Alla bilder har Venla Persson fotat, sträng copyright.

Ingen kopiering UTAN tillslåtelse!

Ha de bäst /J :D
Glöm inte att lämna en kommentar

Kommentarer
Postat av: Ida [Foto&vardag]

Ska du inte göra en ny och somrigare design snart ? :)

2010-05-23 @ 17:46:46
URL: http://idaadidas.blogg.se/
Postat av: Ida [Foto&vardag]

svar; Hmm, jag tycker att du kan typ göra den väldigt ljusrosa och vit, sen kan du ju kolla runt på lite bloggar för att få inspiration :)

2010-05-24 @ 16:31:27
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0