Gästblogg

"Kämpa på min älskling , du vet att solen lyser en fast allt känns mörkt.
Du vet att alla älskar dej! Dom trognaste vännerna älskar dig en fast dina fel. Som du nu inte verkar ha!
Mitt hjärta kommer alltid slå för dej , bästa vän. Tro inte att jag inte älskar dig , du är den bästa vännen man kan ha! Ett liv utan dig är hopplöst. Du är älskad av många och hatad av få! Och du ska inte komma och tro något annat! Det finns alltid någon där för dej , och jag kommer ALLTID stå där vid din sida och kämpa när dom mest tråkiga stunderna kommer. Jag kommer alliltd älska dej för den du är , bästa vän. Jag vill alltid ha dej vid min sida , tro inget annat. Att vara med dej är det bästa jag vet! Förlåt om jag låter sur ibland , jag e inte sur på dej , lovar!! Man kan inte vara sur på dej!!<33"
//
Du vet vem ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda:]<3

Du kan äta upp din pappas rumpaaa;) hahah tack så mkt och hoppas du hare bra i klassrummet;)

2010-05-10 @ 16:06:15
URL: http://maandaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0