OLD TIMES

Hittade min gammla digetal kemera när jag städade. De fanns en del bilder på den!
Här kommer några av dom:


Bea sommaren 08


Bea, och Angelique i bakgrunden. Sommaren 08 <3

Katinka "Safira" Sommaren 08


Calle, sommaren/hösten 09!


Hera, sommaren/hösten 09

Jessica med systemen , hösten 09

Tove med systemen hösten 09. Du lär döda mej :]






Jag idag ^^


Nu har man nästan städat klart sitt rum iaf.
Och sen finns de att städa i resten av huset också ;)
Haha, pappa får de jobbigt när han kmr hem.. Skotta 1m snö.
Ja, vi fixar ju till hans 40 ård "fest" , så jag tycker de är rättvist ^^

Harre / J :)

Kommentarer
Postat av: gissa ;O

HAHAHAHHA! så jävla ful bild!

Nu glömmer vi den bilden :]

2010-03-30 @ 19:14:34
Postat av: den som eh på fula bilden

Så jävla ful bild :] hems nån gång :]

2010-04-04 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0