MÅNDAG..

Måndag.. och en hel vecka framför sig nudå ;o
inte peppad alls. Men i helgen ska vi typ fara och välja valp !
Kmr bli svårt, men vi har redan några favoriter..

Idag fick vi veta resultaten för kemi provet... 32.5 / 49 fick jag. Inte de bästa :] Men är nöjd.
och de blir till att städa i helgen också. För på måndag fyller fars gubben 40 år!
Kmr bli kul. Och sen närsta vecka går vi bara i skolan 3 dagar.. För på måndagen ar vi studie dag, och på fredag är de ju långfredag ! Härligt värre. Och så tror jag att vi slutar tidigare någon dag (Y)
Och så funderar jag på att köpa mer toning.. de räckte inte rikigt till så är lite blonda slinger syns i håret, och så vill jag ha de en aning mörkare. Så de håller :)


L I N D V I S T !


Ha de bäst / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0