LOOOOOOV :D

JAAA! ÄNTLIGEN! LOV ! :D
Asså åh, taggar snart sönder detta lov :]
Först Robban, sen stan, sen Hissjö med Rebecka.
Och så nå mer kul hoppas jag ;D
Vad ska ni andra göra på lovet då ? :)

Ikväll händer tep inget.
Hoppas på att kunna komma på något att göra iaf .

"Björn Bebisen"

Våran lilla björn ska tep heta Antholmen´s Yasmine , eller något sånt :D
Jag längtar så jätte mke på den lilla :)
Och nästan söndag ska vi typ, om de går för sig, fara och hälsa på  dom små "grisarna" ^^
Hoppas man fassnar på en liten tik, och ingen hane :]
Antholmens hemsida : http://www.antholmen.se/
Gå in och kolla, en super fin hemsida är de dom har :)
(de va där mamma köpte sin första hund, Antholmen´s Peres oxå)

Och vad tycker ni, ska jag skaffa en blogg till hunden. Eller ska jag skriva hur de går med vovven här (när vi köpt den)? :D




Ha de bra så länge / J
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

eyy , DU SKA VARA MED MIIG PÅ LOVET JUU !! :O:O

(aa' så det så... <3

2010-03-05 @ 16:33:29
URL: http://rosasmurff.blogg.se/
Postat av: tve

hallååee!?

ja kmr ha as tråk juu! så va socce me mejj :D



(du kan ju skriva om vovven på din blogg?)

2010-03-05 @ 17:26:13
Postat av: Ida-Fotoblogg

svar; tackar :) okej^^



Det är en sån där som man sätter uppe i gommen, den syns nästan inte. Man tar ut den då man ska äta men sen ska man ha den i munnen helst hela tiden.

2010-03-05 @ 23:03:22
URL: http://idaadidas.blogg.se.
Postat av: frida simu

Jag har en leonberger du kan titta på min blogg www.fridasimu.webblogg.se

2010-03-17 @ 20:41:09
Postat av: fridasimu

Jag har en leonberger du kan titta på min blogg www.fridasimu.webblogg.se

2010-03-17 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0