DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA (A)

Har varit jätte dålig på att uppdatera nu när skolan börjat.. Dock har de ju bara varit 2dagar men.. Ajah.

Idag har min klass + 7A och sär barn från ålidhem skolan som ska flytta till haga, varit på Paradis badet.
De va hur kul som hellst :D
Syftet med allt va att vi skulle "komma närmare sär barnen" bli kkompisar med dom osv. haha, vi hade inget med som att göra känndes de som.

På hem resan sov jag  typ hela vägen ^^
Fick hand & fot masage av Elsa & Tove. Tacktack tjejer <3

Och imorgon är de spanska prov.. Har inte pluggat nästan nått :]
Men jag känner ändå att de kommer gå hyfsat..

Nu blir de bara att fixa en macka och expresso , och vänta på att House ska börja.


Bilder från buss resan hem !
(mobil bilder)


Systra min ;]
Tove & Elsa <3



/ J =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0