TORSDAG - sista dagen !!

Ja, som rubriken lyder, de är torsdag, och sista dagen i skolan!
& imorgon SOMMARLOOV!!!
Vi hade brännbolls turnering i högstadiet. Vi i 7B losade första matchen mot 7A. Men vi vann överlägset mot 7C. Sen fick vi spela mot en 8a, 8B. Vi losade, med 4poäng, och de va för att dom fick "handikapp" poäng ( dom va färre än oss). Så egentligen vann vi själva matchen :]
Men vi hade grymt kul iaf.

Nu sitter man ute på bron i den härliga sommar värmen. Sjukt nice.
Har läst lita bloggar, och i som står de att de ska bli dåligt väder imorn ? ;o
ÄRE SANT?! Om de blir de, är de nog inte meningen att vi ska ha avslutning ?
De regnar ju alltid då x]

Och första helgen blir de inget sova, på lördag ska jag vara fotograf på systers morsan bröllopp. Och sen på söndag ska jag dra på hundutställning i Vännes tidigt på morgonen (leonberger börjar kl 9).

En fråga,
Tycker ni att jag ska göra en ny blogg desing ?! :)


Jag idag !


Jag & syster. <3

7B ganster ^^

Ha de gött alla läsare / J
Tycker ni är dåliga på att kommentera, så gör de;]

Kommentarer
Postat av: Angelique

Jaa :D

2010-06-10 @ 15:09:18
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Angelique

SV: Jaadååå :) Men jag brukar faktiskt alltid ha en bild i varje inlägg!

2010-06-10 @ 16:33:24
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: toväää<3

söta du å kimiieee va på bilden :]<3

2010-06-10 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0