TISDAG - robban

Nu var det länge sedan man skrev, men har varit borta som sagt.
Är nu i Robban hos Rebecka, och gör inte så mkt.
Kom just hem från affärn, köpte GOODIS^^

He va varmt och chill i Gävle, far gärna dit en gång till ;)
Tog rätt mycket bilder, men dom kommer sen.

På midsommar gjorde jag och Rebecka en "snygg" midsommar stång.
Det blev inte så mkt av den , typ lite kvistar och skit.
Det blev inge badande, har märkt att jag har blivit en badkruka (A)

& mina päron saknar mig , men jag saknar inte dom ><
Imorgon har jag varit borta en vecka.

Skriver mer sen ha det gött /J


Stugan ^^


Kommentarer
Postat av: evelina

är du i robban nu?!!! :]

2010-06-29 @ 16:52:23
URL: http://evelinasstil.blogg.se/
Postat av: venla

Sv: Nu i helgen i Stöcke. Du får åka med oss, Snälla du! TAGGAR som satan, Ostaras första tvling också så då MÅSTE du ju fotta. Ska hoppa 1m med henne.

2010-06-30 @ 10:37:21
URL: http://tyaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0