ONSDAG - home.

Nu är jag hemma allihopa.
Inte så intresant fakta, men so what ^^

Jag och Rebecka drog till min farmor i Sika i går kväll och sove där till idag.
Rebeckas morsa kom och hämta henne vid 5 tiden, och min där vid halv 7.

När jag kom hem duschade jag, och sen va jag med Tove.
Inte träffat tjejen sen skol avslutningen ;o


Jag och Rebecka hade de då bäst :)
Och jag hoppas de görs om ^^

Tog sjukt mke bilder !!
Såå kommer inte att visa allt på samma gång.
Ska fixa doom, och så kommer dom lite i varge inlägg :)


Ha de bah bäst alla / J

(skrivet kl 00.23, torsdag)


Jag i Gävle !

Hugo & Rebecka.
© Julia L

Kommentarer
Postat av: Angelique

Ska du till Stöcke å fota?

2010-07-01 @ 12:16:04
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Rebecka Carlsson(L)

sv: klart det kommer göras om!;O

helt klart <33

Hih, taack :] tkr inte jag men endå ^^

Kommer så fort jag kan;]<33

2010-07-01 @ 13:07:40
URL: http://rebeckasallycarlsson.blogg.se/
Postat av: john

bästa rebecka :*<3

2010-07-19 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0