LÖRDAG

Inte skrivit på ett tag, de beror mest på att de varit mke i veckan, och inte haft så mke att skriva :)
Idag kommer Rebecka, efter många "omständgheter" så fick hon äntligen komma!

Veckan har gått sjukt snabbt.. Och om vecka, precis, så äre sommarlov!
Många som taggar? :D

Igår va jag med Venla nästan hela dagen. Vi tog kort på hennes kaniner osv.
De blev sjukt bra bilder också.
Kolla hennes hemsida www.lillens.n.nu så finns en del bilder där !

Idag tjuv svo jag till halv 1 , 1. Anledningen va bara för att ingen va hemma , så jag va tvungen att ta had om Yassa.
Men de va nog tur de, annars hade jag typ sovit bort hela dagen.




All I want
All I need
Is to make you breathe
All that I want
All that I need
Is to make you breathe

Yeah you failed somehow
But I know that you tried


And you're not coming back
I got a reason to cry





Alice & Alvin !


Ha en bäst dag / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0