TORSDAG

De enda man gjort idag är att varit med Venla och ridit & tagit kort.
Sjuukt kul vi haft iaf.

Fick rida Tyara. Vi rejsade och hade super kul (AA)
Iaf jag ! Sa typ "stackars häst" flera ggr men :]
Men de va super kul.
Och jag kanske ska få rida henne en gång per dag ( när jag kan och får ).
För hon har sommar mage nu, och e super tjock, så hon ska typ ridas 2ggr per dag. Ett lugnt, och ett hårdare pass. Och Venla kommer inte hinna rida 2st ponnysar och hon 2ggr.
Såå jag kanske ska få rida de lite hårdare passet ibland och ibland de lugnare ^^
Venla ska bara höra med sin morsa. Men hoppas de e ok !
Fick också rida Venlas nya snygging lite.
Korten när jag red henne har V, så lägger upp dom så fort jag har dom till hands ;D

Vi tog sjukt mke bilder. Så de kommer bara några nu när jag rider T.





Hängde inte alls med där x]

Inte den lättaste ponnyn att hoppa när man e så duktig.. *HOST*



Super söt.
Alla bilder e sträng copyright på.
Tagna med Canon Eos 450D + 55-200 canon objektiv.

Bilder från midsommar osv kommer imorgon. (kanske)
Blir inget mer bloggande idag, så godnatt :D
/J

Kommentarer
Postat av: Amanda:]<3

FINA BILDER! Och jag vet vrf. För att du är på dom;]



Tack älskling men jag diggar dig hela tiden<3 Måste ses snart dör annars;o

2010-07-02 @ 08:45:38
URL: http://sweetlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0