TORSDAG

Yes I know, jag är inte super bäst på att uppdatera. Men på sommarN ska man inte sitta vid datorn *HOST*.
Och så är jag inte hemma just nu, jag är i Lillan (Lillsjöberg) och de har jag varit sen i tisdags ^^
Och de är bara skönt att inte vara hemma !
De är också super kul att vara med Tovä mee ;D

Igår så gjorde vi inte så värst mke. Vi vakna där vid 3 tiden.
Sen så gick vi mest bah runt x]
Vi va ute ett tag och jag fick ta kooooort med NIKON D 60 :}}
Haha. Blev inte så bra bilder, men so what. De är super kul att ta kort meren ändå.

Saknar min lilla bjöörn.. :]


De går inte att ladda upp bilder här..
Har för dålig internet åtkomst på min lap..

Så då får jag bah önska alla en bra dag ;D /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0