SÖNDAG ! - HEEEEEMMA

Nu är man hemma, IGEN !
Men den här gången tänker jag stanna hemma ett tag.
Imorgon blire nog sista ggn jag far någonstans, och de är till Ske-å, på valp träff.
De blev lite ändrat, eftersom att uppfödaren som ska hålla i allt, har asma, och hennes läkare ville att hon skulle ta de lugnt och inte anstänga sig så mke.
Så från kennel träff en hel dag, till valp träff i 2 h ^^

I helgen har jag då varit på Åsele marknaden.
Kan beskriva de med ett ord, VARMT !
De va så in i bomben varmt, så inte pallade man va där nå länge.
Fick dela på en 500 med syrran. Köpte 3st t-shirts för min del.
Och den fick jag 500 till av farsan, för att dom skulle åka, och bah i fall att om jag skulle gå mer så fick jag pengar. Men de blev ju inte så, så jag kuta bah och köpte en DIO huv tröja :)
(står R.I.P på baksidan).

Jag e iaf nöjd med helgen :)


Canon EOS 450 D + EF 18-55mm
Modell: Kusin Clara.


Canon EOS 450 D + EF 18-55mm



Ha de bäst, och glöm inte att kommentera ! / J

Kommentarer
Postat av: tovää3

HAHAH bilden på clara va fan läskig!:O

sjuukt Nicée :D<3

2010-07-18 @ 18:16:30
Postat av: Angelique

haha du härmade Victoria med att skriva kamera å objektiv :] (AA)

men fina bilder ändååå :)

2010-07-18 @ 22:21:27
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: emma

ang angeliques inlägg:



det finns inget som heter härma, för isåfall härmar ju alla varandra med tex att skriva att idag så red jag lb la lb och det gick så här blablabla :p det är bara töntigt att säga sånna saker :)



min julia är bäst. <3

2010-07-20 @ 13:55:02
URL: http://emmakoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0