LÖRDAG

Varit på stan idag med girlsen ;D
(Toffla & Rebeckaaa)
Sen ikv blir de bio med dom :)
Ska se Killers, har redan sett den , men dom andra har inte sett den, och den va så bra så att jag kan se den igen ;)

Igår fick jag en kanin !!
Fick Venlas hona , Alice.
För att hon är för gammal för att avlas på.
Och kanin ungen hon fick va missbildad? x]
Såå jag fick henne :)

Igår badade också tjejerna ( Toffla. Freja & Rebecka )
Dom simmade fett långt ;o Och där satt jag och glodde på !

På måndag drar vi till stugan. Igen.
Så de blir nog inge mer upptadering på ett tag.


Ha de bäst / J



Tusselago !
" Alice " / "Tussan".



Foto: Tove Lindberg.

Kommentarer
Postat av: Majja ;)

Ofta Venla gav sin kanin till dig?! fett snäll hon ää!

2010-07-12 @ 07:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0