SÖNDAG

Idag for Rebecka hem.. saknar tjej super mke <3 ;(
Snart igen? <3

Vi körde hem henne vid 2tiden ? Och kom fram vid 3. Och i samma vända lämnade vi farmor i Sika :)

Skola imorgo.. ingen vacker tanke x) Men det är bah att stå ut en vecka till.. och en till och en till osv.
Men på helgerna ska jag försöka slappa, och hitta på så mke som hellst :)

Finns teep inge mer att skriva ;]


Sms och data nörden ;) <3





Jag älskar dig bebe <33 ;*


Kärlek <3


Fjortis tönten !

Imorgon får jag min blixt :D
En DAF42/480 Ultra <3
Kommer bild på den imorgon ;D


Ha det bäst alla / J :)


Kommentarer
Postat av: Amanda såklart<3

<3<3<3<3<3<3<3 fiiina bildeeeer! Imorn äre skola :/

2010-01-17 @ 18:44:54
URL: http://tjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0