Hemma bra, men Robban bäst :]

Nu är man hemma. Asså fan va tråk de e här :]
Inget o göra...!

Ah igår iaf så va jag och Beckis hund vakt åt Hugo ^^
Fick 50 spänn före ;o :D
Tack Rebeckas mamma :]
Jag åkte hem med hennes mamma och hennes kille ;)
Pappa hämtade mig sen i stan (:
Saknar iaf tjejen igen ;] <33

Nu sitter man ch lyssnar på musik :D Fan va härligt <3
Haha ja Rebecka, din bas är mke bättre än min =]

Ömhe... Ikv händer nog inte så mke. Ska försöka komma mig isäng lite tidigare. Är sjukt trött ;o
Blev väckt tep 8 i lördags, för Beckis små "syskon" skrek och sköre Wii -.- Aja själv är man ju van (A)
Och idag vakna jag tep 8 igen. Mest för att de va så ljust :]


Ha de bra nu alla :) / J

(lite bilder på Hugo kmr senare ^^ )



- Julia Lindqvist!



Kommentarer
Postat av: Anna

ja visst har hon blivit det :D

2010-01-31 @ 16:07:31
URL: http://boyson.blogg.se/
Postat av: Amanda såklart<3

Ofta 50 kr för att vakta en hund? Jah skulle bara vilja ta hand om hunden. Skit i pengarna! ;]<3<3

2010-02-01 @ 16:12:37
URL: http://tjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0