GOD MORGON!

Ligger nu här på en madrass och har nyss vaknat. Rebecka snodde min säng inatt, så jag fick ta madrassen ;)
Hon sover en ? vad jag hör ;D.
Igår satt jag och såg sräckis, helt ensamm, medan Rebecka sov ;)
Den hette The Messengers. Asså den va inte super läskig, men efter att ha sett en ennu läbbigare innan, så varen rätt läbbi ;]
Haha, och efter vi hade sett den första flmen, så fick man sig ett gtt skratt av både Tove, som fjanta sig, och Angelique som skrev roliga texter ;) haha

idag vet jag inte vad vi ska hitta på :) bara chilla och umgås ;) haha.


Ha det bäst alla, och ha en bra dag <3 / jullan :)






Kommentarer
Postat av: Angelique

Den filmen e kung ;D <3

Det ända läskiga är ju när spöket kmr ut ut vägen. Och när Jess är i ladan.

Men det är oxå bra för att Kristen Stewart e med (A)

Haha jag är ju kung på texter ;D

Tror du han finns där uppe? Vemdå? GUD! Men isåfall vill jag ha ett tecken precis nu! RIIIIIIING. Det kanske är han! Vem då? GUD. Hallå? Jaha okej, hej då! Det var gud. Som ville säga att imorn är det filmöte! Haha var det Patrik? Nej det var Gud.

2010-01-05 @ 12:41:38
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Amanda såklart<3

Undra om Kristen är lika bra som hon är i Twilight ^^ miss u<3

2010-01-05 @ 13:41:10
URL: http://tjoooo.blogg.se/
Postat av: zipzap

En av mina favorit filmer! :)

Sjukt bra!

2010-01-05 @ 14:48:40
Postat av: ida

den verkar väldigt bra :)

2010-01-05 @ 23:28:03
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0