FREDAG (LL)

Nu har man käkat middag och varit på affärn ^^
Man kännde sig som värsta hemma frun eller ngt när man stod och laga mat och städa bort ;s
Men som tur va hade jag Rebecka till hjälp, så då gick de bättre (A)

Nu sitter vi och lyssnar på musik och käkar godis :D
Sen blire att kolla film och spela xbox ^^
Jag kmr äga ut :}

Idag på skolan har de inte hänt så mke. Bah najs ;D
På måndag äre reflektion, och då ska och Beckis på stan. Hon r ledig från skolan och ska stanna i stan. Så då hinner vi de ;D <3

Finns inte så mke mer att skiva ^^
Ha de bah bäääst / J




Duktigt pappa ^^
(älg krock med Flippen, mormors bil, 06?)



-

Kommentarer
Postat av: Ida

haha jag är också ledig på måndag :)

lägga in lite nya bilder snart (a)



2010-02-05 @ 20:49:40
URL: http://idaadidas.blogg.se/
Postat av: ida

svar: tack :)

haha nä det har jag inte :] "handtaget" fick jag på köpet då jag köpte kameran ^^

2010-02-06 @ 13:31:16
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0