NYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Taggar typ 2011 fast ändå inte..
2010 har varit mitt bästa år på sjukt sjukt länge..
Kommer aldrig att glömma sommaren, alla skratt och gråt.. Allt. Så jävla underbart året varit!!!
Tacktacktacktack till alla mina underbara vänner (ni vet vilka ni är) <3

Inatt satt jag uppe till 4 och camade och snackade på Tovä..
Haha vi har ju humor x]

Sov till halv 1 idag me.. Men somnade om och vaknade halv 3 igen.
Sedan va jag ute hos kaninerna, och Lillebror KAN flyga... ;oo
Sedan duschade jag, och nu lyssnar man på musik och försöker vakna..



jag inatt..


Jag idag!
(smutsig spegel..)


Tog sjukt söta bilder på Alfons i går kväll.
Och tack Lina för att du underhöll honom ;)
Favorit bilden!

Kolla vapyren..


Ha en bra dag allihopa
Och jag önskar er ett GOTT NYTT ÅR !!! <3
/ J

Kommentarer
Postat av: Angelique

Gott nytt år! :D<33

Hahha ditt nyårs löfte får bli att rengöra spegeln! ;)

2010-12-31 @ 15:54:12
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hahah plus samma mössa, från carlings ;)<3

tack ud är bbäääääst!

2010-12-31 @ 16:35:19
Postat av: Rebecka Carlsson

GOTT NYTT ÅR :D



har varit sjuukt härligt med 2010 ,

hoppas bara att 2011 blir bättre elr lika bra :D



Många pussar och kramar!

Hih , vad fin du va !:]

2011-01-01 @ 13:15:42
URL: http://rebeckasallycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0