MÅNDAG

Sjukt chill skol dag!
På matten hade vi ingen matte lärare, så våran svenska/spanska lärare satte igång lektionen. Och gick sedan iväg. haha, vem tror att 8b skulle jobba tyst i sina böcker hela lektionen? :]
Jag gjorde då inget. Vi hade en lärare där (SO lärarn) men han snacka typ med oss om annat.

Sedan hade vi typ en kvarts spanska. Sedan såg man på lucia tåget.
Efter de hade vi engelska, och redovisningar.. Jag va en av dom. Vi drog ver as mke, så vi hade typ 10 mins lunch till slöjden.
Sen hade vi bah slöjd, sen slutade vi 13.15 :]
Tog 13.55 bussen hem, sedan på affärn i Hissjö med Tove. Och Tovää va tjockis..
Säger inget mer (Aaa'

Min kamera har gått sönder (?) så inga nya system kamere bilder i bloggen på ett tag.
Ska försöka fixa den ! Lovar. Är helt förstörd.. Fotograferingen är typ halva mitt liv.. :]
Men det är som tur e bara avtryckar knappen som inte funkar, själva kameran funkar utmärkt. Tycker de är skumt ;o
men men, ska typ lägga in den på lagning så ser vi ju vart de leder.


Nyfiken i en strut!



TJOCK!


(kanske inte så värt att skiva © på bilderna, men vill inte att ngn kopierar)
Dom är då tagna med min 2.1 mpx digetal kamera. Där av den dåliga kvallan!

Ha en bra kväll!!
/ J


<3

Kommentarer
Postat av: Ida [Foto&vardag]

Oj, undrar hur jag skulle reagera om min kamera gick sönder;o

2010-12-13 @ 18:56:54
URL: http://idaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0