MÅNDAG natt

Nu har jag och Tove dygnat i hennes bagarstuga! Jag tror inte jag gör om det med enegridryck .. x]
Det va det enda vi käkade på 24 h + chips, så jag mådde fett dåligt efter.

Jag for hem från Lillan halv 5. Seda när jag kom hem gick jag raka vägen in till mitt rum och rakt ner i sängen..
Har sedan dess  sovit enda till nu (klockan 3.)
Nu har jag käkat en pizza bit och mjölk. Det behövdes!!
Jag har inte käkat riktigt sedan middagen in lördags.. ;oo

Jaja, som man bäddar får man ligga, haha.
Men vi hade as kul, såg en massa filmer, spelade UNO flera omgångar (vann alla utom en..) och schack, som Tove vann i , fast vi körde bah en gång då.


Ha de bra, ska gå och lägga mig nu, och sen ska jag duscha, och få känna mig fräsch..

/ J



saknar mig plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0