LÖRDAG - typ tråk inlägg..

NU ÄR DET LOOOVLOOVLOVV !!
Det är bara härligt ! Och jag ska fan göra mkenu på lovet :)

Igår va det bara, fika på haga, + betyg osv. Sedan drog vi till Mimer och avslutade allting där med julsånger och rektorn(erna) snacka lite ;D
Jag och Tove drog sedan tillbaka till Haga,  med Clara och Oscar, vi käkade GRÖT ! (L)
Vi satt där i typ 1 ½ timma.. Lyckat. Men vi hade det as kul och Tovë åt 2st stora portioner gröt, och 5 mandariner..

Toves morsa hämtade sedan oss och skjustade oss till NUS. Tove skulle till tandläkarn. Vi tog bussen därifrån till vasagatan sedan, och sen HEM !

Och nu är man i Lillan och ska snart till stan :)
Sedan blir det film och mys ikv !! Härligt härligt.


Ha en bra dag alla !
/ J


Jag diggar mina brillor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0